A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) idén is meghirdette a Kiemelt és Edukációs Partner Pályázatát, amelyre a szakmai partnerek 14 kategóriában nyújthatták be kérelmüket. A pályázaton a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (Mazsihisz) Turisztikai Igazgatósága újra elnyerte a „Kiemelt Partner 2021” minősítést, így a szervezet jogosulttá vált e rangos státusz használatára, valamint az általa igénybe vehető kedvezményekre.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a Kiemelt Partner rendszert azért hozta létre, hogy a szervezet olyan szolgáltatói-turisztikai körrel álljon kapcsolatban, amely lehetővé teszi a még hatékonyabb üzletgenerálást, termék- és piac építést a vendégéjszakák számának további növekedése érdekében. A „Kiemelt Partner 2021” minősítésre összesen 14 kategóriában lehetett kérelmet benyújtani, a pályázatokat a szakmai szövetségekből álló grémium bírálta el. A napokban nyilvánosságra hozott nyerteslista szerint a pályázaton a Mazsihisz Turisztikai Igazgatósága idén is elnyerte a Magyar Turisztikai Ügynökség Kiemelt Partnere 2021 megtisztelő elismerést.
A részletekről szólva Róna Iván, a Turisztikai Igazgatóság vezetője elmondta: a minősítés eredményeként a Mazsihisz az MTÜ belföldi és külföldi turisztikai marketingjében kemelkedő helyet és segítséget kap Magyarország turisztikai vonzerejének reklámozása és egyéb marketingtevékenységei során. Ez a kiemelt partnerség azt is jelenti – tette hozzá –, hogy a világ legnézettebb tévécsatornáin a CNN-től az NBC-ig megjelenik majd a Dohány utcai és a Rumbach utcai zsinagóga turisztikai látványosságként, továbbá a Mazsihisz az MTÜ belföldi és külföldi PR- és marketingeseményeinek állandó résztvevője lehet szakmai fórumokon, kiállításokon, prezentációkon és idegenforgalmi sajtótájékoztatókon.
Az igazgató végül elmondta: a pályázatban megjelölt kiemelt időszak idén augusztustól jövő év júliusáig tart, és ennek lejárta után a Mazsihisz ismét pályázik majd a kiemelt partnerség elnyerésére.
(Fotó: © Dohány utcai zsinagóga)