George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát

2016. Január 23. / 19:33


George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát

A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű, hasonló profilú céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.



Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben egy a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

Pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé élelmiszeripari csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kéri és "a fogyasztók megtévesztése" miatt 50 ezer dollár (mintegy 10 millió forint) kártérítést követel a bíróságon kis izraeli riválisától.

Az izraeli cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a Clooney-hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek. (MTI)

mazsihisz icon
Szeretnél értesülni új hírekről? Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy mindig friss híreket kapjon!

Ezek is érdekelhetnek

Judaizmus
Tázriá-Mecórá: Lemondás és vízió
2025. Április 30. / 09:20

Tázriá-Mecórá: Lemondás és vízió

Megemlékezések
Emlékezet: A közmédia a holokauszt magyar áldozataira emlékezik