Tesco: "Ha az izraeli termékekkel kapcsolatban telefonál, nyomja meg az 1-es gombot!"

2009. Április 16. / 20:31


Tesco: "Ha az izraeli termékekkel kapcsolatban telefonál, nyomja meg az 1-es gombot!"

Forrás: Pénzcentrum


Nagy port kavart a Tesco brit telefonos ügyfélszolgálata - különösen a történelmi arab-izraeli ellentét fényében - amikor külön menüpontot hozott létre az izraeli termékekkel kapcsolatos kérdések és panaszok kezelésére.



A menürendszert azután egészítették ki, hogy a palesztin szolidaritási mozgalom az izraeli termékek bojkottjára szólította fel a vásárlókat. A tájékozatlan vásárlók a forró vonalon keresztül választ kaphatnak az ilyen termékekkel kapcsolatos kérdéseikre.

A telefonos ügyfélszolgálat menürendszerében elhangzó "Ha az izraeli termékekkel kapcsolatban telefonál, nyomja meg az 1-es gombot!" kiválasztása után az ügyintézők elmondják a termékekkel kapcsolatos tudnivalókat. A Tesco elmondta, hogy nem kíván vallási, érzelmi, politikai vagy bármilyen szempontból részrehajló lenni, csak tényeket közöl.

A Tesco megerősítette, hogy az érintett társadalmi csoportba tartozó ügyfélkör megkülönböztetésnek veheti a menürendszer által kínált opciót, ők azonban csak azokat az ügyfeleket kívánják felvilágosítani a termékekkel kapcsolatban, akik a bojkott hatására elbizonytalanodtak a vásárlást illetően.

A Tescóhoz hasonlóan több áruházlánc is felkészítette az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársait a hasonló kérdések kezelésére, a tájékoztatás azonban kizárólag a termékekre korlátozódik.

mazsihisz icon
Szeretnél értesülni új hírekről? Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy mindig friss híreket kapjon!

Ezek is érdekelhetnek