Idén novemberben lesz 10 éve, hogy Magyarországon elindult a Forbes magazin,
az évforduló alkalmából pályázatot és közönségszavazást hirdettek arról, hogy ki
legyen a novemberi ünnepi számuk címlapján.
Olyan vállalkozók jelentkezését vagy jelölését várták, akik a maguk
erejéből, piaci alapon növekedtek, egyértelmű magyar és/vagy nemzetközi sikert
értek el a területükön. Erre a pályázatra nevezett be az Izraelben élő magyar
üzletasszony Burián Barbara, a Buriba reklámügynökség alapítója, aki a zsidó
közösség szavazatira is számít.
Szavazzunk rá, segítsünk neki!
„Egy magyarosan tel-avivi feketebárány vagyok. Egy ambiciózus, itthon a
reklámszakmában, a SPAR-nak például tuning bevásárlókocsikat kitaláló lányból
lettem magyar-izraeli vállalkozó és végletekig kitartó nő. Felvettem a zsidó
vallást, kiköltöztem a világ 3. legdrágább városába, Tel-Avivba, és
bevándorlóként megalapítottam a reklámügynökségemet. A Közel-Keletről Európa
más országaiba kivándorolt magyarokkal dolgozom. Mindenem a gamifikáció és az
értékteremtés a non-profit szektor számára. A legbüszkébb itthoni eredményeim
közé két Richter-Anna díj, általunk írt TedX Talk beszédek, egy kiállított ARC
óriásplakát és – a legutóbbi pedig – az EdisonKids-Samsung Megoldások a
holnapért kommunikációs kampánya tartozik.
Emellett önkéntes alapon már közel 10 éve zsidó vezetői szemináriumokat
vezetek Európában, és most saját alapítványt alapítok. Gyertyaláng mellett
dolgozom, brutális a szorgalmam és a precizitásom. A kedvességben, az empatikus
vezetésben és az unortodox funkciókban hiszek.” – fogalmazott magáról bemutatkozó
levelében Barbara.
Barbara bemutatkozó szövege felkeltette a Forbes szerkesztőségének
figyelmét és felkerült arra a 100-as listára, amelyet a magazin végül
közönségszavazásra bocsátott.
Burián Barbarára / IDE KATTINTVA lehet szavazni: